Zpětná vazba získaná od zákazníků po absolvování zájezdu prostřednictvím e-mailu nebo dotazníku spokojenosti.
Jaroslava a Michal E.
Singapur - Malajsie - Thajsko
25.3.2024
Jsou cestovatelé, kteří požadují plnou péči cestovní kanceláře, druzí upřednostňují volnost a potřebují jen základní zabezpečení. Obě skupiny si mohli přijít na své v 17 denním zájezdu 203 Singapur – Malajsie – Thajsko v březnu 2024.
Informační dopis obsahoval všechny potřebné informace, jasně a přehledně seznámil klienty s programem, nástrahami a obsahoval všemožné dobré rady. Program byl výborně připraven, přišli si na své milovníci kultury, pláží i přírody. Spousta výletů byla zahrnuta v programu a další si bylo možné přikoupit.
Průvodkyně Katka Járová měla pro zájemce připraveny oficiální výlety, i neoficiální procházky po městě, na tržiště, do restaurací. Ty byly vynikající a měli ten nejlepší poměr cena/výkon a vždy jsme si za pomoci Katky dobře vybrali. Ostatní měli dostatek volna pro vlastní program. Připravenost, odborné znalosti a rychlost řešení všech zádrhelů byla obdivuhodná. Katka byla navíc vždy milá, trpělivá a ochotná a díky ní byla atmosféra celého zájezdu nádherná. Místní průvodci jí dobře doplňovali.
Pravidelně jsme dostávali přes WhatsApp informace i fotografie. Připojení na internet bylo ve všech hotelích, ale my jsme využili e-SIM Airalo, byly jsme ve všech zemích připojeni a nemuseli jsme mít strach, co bude, kdybychom se ztratili. A to nás stálo méně než 300 Kč. Možnost získat e-SIM již v Česku by mohla být zmíněna v informačním dopise.
Bylo horko, dost se cestovalo, ale poměr cestování a odpočinku byl vyvážený, a tak jsme s manželkou (je nám dohromady přes 160 let) všechno nadšeně zvládli. Mysleli jsme, že je to naše poslední cestovatelská dovolená, ale nakonec zvažujeme další zájezd s Livingstone.
Děkujeme.