Rádi bychom vás informovali, že od 1. 2. 2016 došlo ke změně v zákonu o ochraně spotřebitele. Níže uvádíme nejdůležitější změny, které z tohoto zákona pro zákazníky vyplývají.
S účinností od 1. 2. 2016 má zákazník právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy o obstarání zájezdu. Subjektem věcně příslušným k řešení mimosoudních spotřebitelských sporů vzniklých ze smluv o zájezdu je Česká obchodní inspekce. Řízení není zpoplatněno, zahajuje se na návrh zákazníka, který musí být podaný nejpozději do 1 roku ode dne, kdy zákazník uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u CK poprvé. Bližší informace o tomto řízení jsou uvedeny na internetové stránce České obchodní inspekce www.coi.cz.
Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?
Zeptejte se
Pošlete nám svůj dotaz prostřednictvím tohoto formuláře a my Vám nejpozději do 24 hodin odpovíme.
Informace o přesměrování
Přesměrovali jsme vás na zájezd, který je nejvíce podobný zájezdu, na který dříve vedl váš odkaz.
Zájezd, na který směřovala vámi zadaná adresa nebo vedl poslední odkaz, v nabídce CK Livingstone totiž již není.