Časté dotazy

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

V ceně zájezdu není pojištění. Jak se mám pojistit?

V ceně zájezdů není zahrnuto cestovní pojištění.

Cestovat do vzdálených končin bez cestovního pojištění je velké riziko. Pro kvalitu servisu, spolehlivost a rozsah plnění i nadále zůstáváme u ERV Evropské pojišťovny a.s. V případě Vašeho zájmu Vám můžeme zprostředkovat pojištění léčebných výloh, pojištění storna zájezdu u této pojišťovny.

Pojistka je sjednávána individuálně pro každého klienta a také pro konkrétní destinaci. Kartičku ke sjednanému pojištění obdržíte v odbavení před odletem na zájezd. Délka sjednaného pojištění standardně odpovídá délce zájezdu.

V případě zájmu o jakýkoliv typ připojištění nás prosím kontaktujte!

Související témata

Nenašli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Zeptejte se

Pošlete nám svůj dotaz prostřednictvím tohoto formuláře a my Vám nejpozději do 24 hodin odpovíme.

Děkujeme, dotaz byl úspěšně odeslán. Reagovat budeme co možná nejdříve (v pracovní dny to bývá většinou do 24 hodin).
Litujeme, ale dotaz nemohl být odeslán. Zkuste to prosím později.

Své české telefonní číslo zadejte s mezinárodní předvolbou, nebo bez ní. U zahraničních telefonních čísel nezapomeňte tuto předvolbu zadat!

?

* Vyplnění položek označených hvězdičkou je pro odeslání formuláře nezbytné.